مرجع پول آنلاین

با روشن بودن کامپیوتر پول در آورید

با روشن بودن کامپیوتر پول در آورید

مرجع پول آنلاین

لطفا با دقت بخوانید . در صورت رعایت نکته به نکته مطالب ، هر کجا به مشکل برخورد کردید با من در تماس باشید.

پیوندهای روزانه

6 اتفاق مهم پیش رو ارز دیجیتال در سال 2018

جمعه, ۶ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۵۹ ق.ظ

اگه بخواهید تو دنیای ارز دیجیتال در مورد یک چیز با قاطعیت صحبت کنید اون چیزی نیس جز اینکه دنیای بیت‌کوین و دیگر ارز‌ها می‌تونه خیلی‌ متغیر باشه و هرکسی که ادعا کنه همه چیزرو درمورد آنها میدونه باید بگم که فکر می‌کنه که میدونه.

بنابراین، با شروع سال 2018 ما هم تصمیم گرفتیم که یک ادعا بکنیم و یک سری پیشبینی‌ درمورد دنیای ارز دیجیتال بهتون ارائه بدیم.

1. ارز دیجیتال ریپل از دوران اوج فاصله میگیره 

مردم متوجه می شوند که ریپل یک ایده بیزینسی خیلی‌ جالبه ولی‌ در واقع احتیاجی‌ به پروتکل توکن برای کارکردن ندارد. بنابراین، باید اضافه کنم که تعدادی دیگر از ارز دیجیتال دیگر هم وجود دارن که احتیاج به توکن پروتکل برای کارکردن ندارند که بعضی‌ از اونها همانند ریپل حجم زیادی از سرمایه بازار رو به خودشون اختصاص داده اند که در سال 2018 بازار علاقه خود رو به اونها کم می‌کند. به هر جهت، ریپل به دلیل سرویسی که ارائه میده به عنوان یه کمپانی با ارزش باقی‌ خواهد ماند

2شبکه lightening تست بزرگی‌ پیش رو خواهد داشت

لایتنینگ یا خودش را نشون میدهد و باعث می شود که بیت کوین به عنوان ارز دیجیتال مرجع با قدرت بیشتری موقعیت خودش رو در بازار تثبیت کند و یا ارزش اون شروع می‌کند به پایین اومدن.در این صورت بیت‌ کوین کش جای بیت‌ کوین رو به عنوان ارز دیجیتال مرجع خواهد گرفت که شخصا برای من این یک پیشیبینی 50-50 است.

3.رقابت برای بدست اوردن بازار بیشتر با تاکید بر روی حریم شخصی‌

رقابت در سال 2018 بر روی کوین‌هایی‌ مثل زکش ، مونرو ، دش ، پی ای وی ایکس که توجه خاصی‌ به حریم شخصی‌ کاربر دارند بیشتر خواهد شد.بنابراین، پیشبینی‌ من اینکه یکی‌ از این چنتا کوین به عنوانه بیت‌کوین دیگر در رسانها عنوان خواهند شد. هر چند فاکتورهای زیادی تعیین کننده خواهند بود ولی‌ در آخر مهمترین فاکتور میتونه این باشه که کدوم یک از امنیت بالاتری برخوردار است که زمان مشخص می‌کنه.

4تعداد بیشتری از کمپانیهای که از هوش مصنویی‌ غیر متمرکز مثل بیت‌کوین استفاده میکنند به وجود خواهند آمد.

یک ماه پیش ، کمپانی که سرویس هوش مصنویی‌ بلاک چین محور رو معرفی‌ کرد در عرض 60 ثانیه تمامی‌ توکن‌های خودش را فروخت.سرمایه گذران تقاضای 360میلیون دلار از تکنهای این کمپانی رو داشته اند. و کمپانی های زیاد دیگری هم به رقابت خواهند پیوست.

5اتریوم استاندارد سازی میشود .... یا نمی‌شود

ارز دیجیتال‌ جدید تاثیر بسیاری بر روی ارزش اتریوم گذاشته اند و اتریوم برای نگه داشتن خود به عنوان یکی‌ از ارز دیجیتال‌های مرجع با چالشهایی رو به رو شده. کارهایی‌ زیادی باید انجام شود تا اتریوم رو برای مقیاس کاربر و سرعت سرویس دهی‌ که جامعه اتریوم توقع دارد آماده کند

6دنیای ارز دیجیتال محبوبیت بالایی‌ پیدا می‌کند

تکنولوژی بلاک چین به دلیل غیر متمرکز بودن، قدرت را به دست مردم میدهد. بنا بر این هر چه آگاهی مردم درباره این موضوع بیشتر میشود علاقه آن ها به این تکنوژی بالا می رود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۶
علی بهرام کیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی