مرجع پول آنلاین

با روشن بودن کامپیوتر پول در آورید

با روشن بودن کامپیوتر پول در آورید

مرجع پول آنلاین

لطفا با دقت بخوانید . در صورت رعایت نکته به نکته مطالب ، هر کجا به مشکل برخورد کردید با من در تماس باشید.

پیوندهای روزانه

کسب درآمد با روشن بودن کامپیوتر

شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۳۳ ق.ظ
تا حالا چیزی در مورد سایت های پرداخت به ازای سورف شنیدید ؟
میدانید اصلا سورف یعنی چی ؟
میدانید میشه حتی زمانیکه پشت کامپیوتر نیستید هم درامد کسب کنید ؟
میدانید فقط با روشن بودن کامپیوتر و زدن یک دکمه صاحب درامد واقعی می شوید ؟

من در مورد این سایت ها تحقیق کردم و خودم با سه تا از این سایت ها که مطمئن هستم واقعی هستند و پرداختی دارند کار می کنم 

زرق و برق و درامد بالای سایت های سورف خارجی چشمتون رو نزنه ، من با دو سایت cashinsurf.com , paymentsurf.com کار کردم ودر عرض کمتر از 10 روز درامد دلاری قابل توجهی کسب کردم بدون اینکه کار خاصی انجام بدم اما فهمیدم که این دوسایت کلاهبردار هستند و وقتی درامد به 50 دلار برسه ادعای 15 دلار سرمایه گذاری رو می کنند و کلاهبردار هستند !! کلا این دوسایت رو رها کردم و قید سایت های خارجی رو زدم !

بهترین سایت ایرانی که بسیار خوب داره کار می کنه و درامدش به دلار است سایت ماهان سورف است . البته می تونید درامد خود را از حساب بانک ملت دریافت کنید ... 


 


مفهوم سورف: (مشاهده ی سایت های تبلیغاتی کاربران با بازه ی زمانی خاص با آدرسهای آی پی غیرتکراری در طول هر 24 ساعت )

 بعد از اینکه سورف را شروع نمودید به قسمتی هدایتی می شوید که  سایت های تبلیغاتی کاربران وجود دارد که هر 20 یا 40 یا 60 ثانیه قادر به مشاهده ی یک سایت خواهید بود .

سوال  :  چرا با هر سورف  به میزان موجودی یا اعتبار من اضافه نمی شود؟

جواب  :  به خاطر بازه ی تعریف شده مثلا 100

یعنی  بعد از هر  100 سورف  اعتبار و پول حاصل از 100 سورف یکجا به حساب کاربری کاربران اضافه می گردد

توجه : اعتبار و پول بدست آمده از سورف  بعد از هر 100 سورف به حساب کاربران اضافه می شودو ربطی به روز ندارد و بر اساس سورف کل کاربران است

مثلا  امروز سورف کل کاربر 199 هست و(فردا یا دو یا  چهار و ... ) روز بعد سورف 200 ام رو که انجام داد اعتبار و پول 100 سورف قبل به حساب کاربر اضافه  خواهد شد

 

چند نکته در رابطه با سورف:

مطمئن شوید که پاپ آپ در مرورگرتان  فعال باشد.

در  فایرفاکس :  در قسمت Options  تب Content    تیک گزینه ی Block Pop up windows  را بردارید

در کروم :   در قسمت Settings  بخش Privacy  و کلیک بر روی Content settings ودر پنجره باز شده در بخش Pop ups   انتخاب گزینه ی Allow all sites to show pop-ups و فشردن دکمه ی Done

آیا پاپ آپ ها شما را اذیت می کند؟  

امکان پاپ آپ را در مرورگرتان غیر فعال نمایید  و فقط به سایت هایی که می خواهید اجازه ی باز شدن پاپ آپ را بدهید. یادتان نرود که در قسمتExceptions  به www.mahansurf.com  امکان Allow رابدهید

همچنین پنجره باز شده در قسمت سورف  که حاوی سایت تبلیغ دهنده هست رو  نباید ببندین  در غیر این صورت با پیغام pop  up window is closed مواجه شده و صفحه رفرش خواهد شد


  اگر می خواهید میزان سورف روزانه تان بیشتر شود از آدرس آی پیهای متفاوت استفاده نمایید

   در صورت امکان از مرورگرهای فایر فاکس یا کروم یا اپرا   استفاده نمایید. از اینترنت اکسپلورر استفاده ننمایید

 

کافی است که شروع سورف را بزنید  و  صفحه ی مرورگر را باز نگه دارید تا بصورت خودکار کسب درآمد نمایید.


 

با کلیک روی بنر بالا عضو شوید و پس از اینکه وارد پنل کاربری خود شدید روی سورف کلیک کنید و شروع سورف رو بزنید و دیگر نیازی نیست کاری انجام دهید به صورت اتوماتیک و با زدن یک دکمه صاحب درامد می شوید ... 

من از عضو شدن در این سایت بسیار راضی هستم و در واقع بهترین سایت سورف که به زبان فارسی نیز قابل تبدیل است سایت ماهان سورف است . 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۶
علی بهرام کیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی