مرجع پول آنلاین

با روشن بودن کامپیوتر پول در آورید

با روشن بودن کامپیوتر پول در آورید

مرجع پول آنلاین

لطفا با دقت بخوانید . در صورت رعایت نکته به نکته مطالب ، هر کجا به مشکل برخورد کردید با من در تماس باشید.

پیوندهای روزانه

از کجا شروع کنم ؟

دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۱۲ ق.ظ

نیازمندی‌ها

برای شروع کسب درآمد از خرید و فروش بیت‌کوین به موارد زیر نیاز دارید

  • دانلود کیف مجازی و گرفتن پشتیبان از آن 
  • رمز گذاشتن برای کیف پول
  • داشتن یک اینترنت ( خودم از مودم همراه اول استفاده میکنم )
  • ثبت نام در سایتهای زیر ( فقط به روی تصاویر کلیک کنید تا پنجره ثبت نام باز شود )
  • شروع به کار و به قولی استخراج 
  • داشتن شانس برای شرکت در قرعه کشی های روزانه 
دانلود رایگان کیف پول JAXA برای اینکه توی ثبت نام در سایتهای زیر به مشکل برنخورید ، واحد پول های بیشتری رو در ابتدای نصب انتخاب کنید .


سایت شماره 1 : 
در موردش حسابی تحقیق کردم ، شما هم میتونید توی اینترنت درموردش جستجو کنید.  

        برای رفتن به سایت روی تصویر کلیک کنید

توی این سایت چند نوع ارز تولید میکنین . پیشنهاد میکنم برای اینکه مطمئن بشید وقتتون رو بیخود هدر ندادید !!! از ارز LIT که با سرعت بیشتری به حد برداشت میرسه شروع کنید ( البته راه سرعت بیشترش رو هم در ادامه مگم .) 


سایت شماره 2 :
این سایت هم با روشن بودن کامپیوتر بهتون بیت کوین میده . اما یادتون باشه از کیف پول شماره ( آدرس بیت کوین خودتون رو بردارید چون موقع ثبت نام بهش نیاز دارید . )





سایت شماره 3 :
با ثبت نام توی این سایت اتریوم ETH بدست میارید . سرعتش بستگی به کامپیوترتون داره . از بخش واحد پول ها ، آدرس اتریوم خودتون رو کپی کنید .



سایت شماره 4 :
این سایت تمام درآمدتون رو به COINPOT میریزه . به جرات میشه گفت بهترین پیشنهاده چون هر 5 دقیقه بهتون سکه میده !!



سایت 5 : 
مثل سایت قبلی پول میده اما LITبهتون میده و در حساب COINPOTواریز میشه .

 
سایت 6 : 
این سایت هم با روشن بودن کامپیوترتون بهتون با دلار پول میده . پول رو به پول مجازی تبدیل کنید و یا اگر یه نفر مطمئن دارید که کارت اعتباری مال یه کشور دیگه رو داره اون رو به عنوان حساب معرفی کنید و پول رو به اون بریزید . البته نسخه اندروید هم داره که بعداٌ معرفی میکنم . 


سایت شماره 7 :
این سایت واقعاٌ عالیه . 20 . باور نکردنی به درد افراد خوش شانس میخوره . این سایت هم اتریوم میده . 
هر سه ساعت هم شانس بهتون میده .
روزانه هم جایزه میده.




سایت شماره 8 :
این جستجو گر به شما بیت کوین میده . فقط کافیه داخل سایت بمونید و پنجره مرورگر رو نبندید . این هم خیلی مهمه که زیر مجموعه گوگل هست !!



سایت شماره 9 : 
 این سایت برای کسایی خوبه که بخوان وقت پای گوشی یا کامپیوتر بزارن . برای هر 10 عدد نوشتن یک دلار میده . مرتبه اول تا 150 دلار باید پیش برید تا قابل برداشت بشه . بعد از اون 5 دلار 5 دلار به حسابتون میریزه تقریبا 72 ساعت هم طول میکشه تا پول واریز بشه . اگر از اون دسته کسایی هستید که بیشتر وقتتون با گوشی سر میشه میتونم بگم که این ساین انقدر عالی و آسون هست که یه بچه 10-12 ساله هم میتونه اعداد رو واد کنه و ببینید که پول رو واریز میکنه .



تذکرات مهم : 
1. تحت هیچ شرایطی بدون پشتیبان گیری از یف پولتون اقدام به تعویض ویندوز نکنید . این تجربه تقریباً 0.2 بیت کوین یا همون 9 میلیون خودمون پای من آبخورده .

2. از گرفتن زیرگروه غفلت نکنید . سرعتتون رو به طور شگفت انگیزی افزایش میده .
3. لطفاً این سایت رو به دوستاتون معرفی کنید تا از طریق راه درست ثبت نام کنن و گول نخورن .
4. هر سوالی در زمینه این موضوع داشتید ، با ایمیلم تماس داشته باشید . سریعا جواب میدم .


موفق باشید ...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۱
علی بهرام کیان

نظرات  (۱)

جناب میتونید طریقه کاربا  crypto luxرابرای من ایمیل کنید
پاسخ:
سلام دوست عزیز .
کریپتو لوکس در حقیقت یک کیف پول هست . اگر بعنوان محلی برای نگهداری پول ازش استفاده کنید بهتون سود میده مثل بانک . اگر در این سایت حتی سرمایه گذاری نکنید کفایت میکنه در سایت حضور داشته باشید و به دلار بخاطر حضورتون بهتون پول میده . چون برای تبلیغات بابت مراجعه کنندگان به سایتش از تبلیغ دهنده ها پول میگیره بخشی  رو هم به ما میده . من شخصا بعنوان کیف پول ازش استفاده میکنم و با مبلغ کمی که برای امتحان در اون واریز کردم ( از ارزهای استخراجی و نه پول ) در عرض 3 ماه 6 دلار پرداخت کرده که حداقل برداشت 10 دلار هست . اینو هم بگم چیزی که گذاشتم کمتر از 5 دلار ارزش داشت .
در حال حاضر در حال راه اندازی سایت فروشگاهی هستم که در شیراز ارز دیجیتال قبول میکنه . مجوز ها و ... گرفتم فقط در حال تکمیل سایت هستم .
oferkala.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی